Predvolilni premislek

Liberalec sanja o deželi, v kateri bi lahko vsakdo v nekem trenutku dejal: "Briga me zate, država, brigajo me politika in državniški posli; od zdaj naprej sem le še zasebnik." Nekateri drugi pa si, vsaj v tem predvolilnem času, želijo, da bi lahko obrnili argument in rekli: "Janša, dovolj mi je tvojih fantazij, tvojih veličastnih sistemov, tvojih tožb in obtožb. Briga me zate, prav v kolikor nisem zgolj zasebnik; tvoja politika me ne zanima prav v kolikor sem človek, ki ga zanima in zadeva politika. Tvoji zasebni spori z Boškom Šrotom se me ne tičejo, niti me ne zadeva tvoja Patria in tvoje nore obtožbe finske vlade."
A v resnici je ta argument nemogoč. Kdorkoli danes reče, da ga Janša ne zanima, reče pravzaprav to, da je se je možno nepreklicno preseliti (da je zmožen absolutno razpolagati s ljudmi, med katerimi živi). Ta opcija pa se iz dneva v dan krči; zdaj lahko, denimo, črtamo še Finsko.

3 komentarji:

luka pravi ...

Janševe "nore obtožbe finski vladi"?

Aljoša pravi ...

Nore obtožbe - izjave, po katerih naj bi bila "finska vlada lastnica Patrie" in "YLE" ter zatorej odgovorna za njihovo delovanje.

Luka pravi ...

Hm. Patria je državno podjetje in vlada odgovorna za njeno upravljanje (mislim, da ministrstvo za promet ali nekaj podobnega): ne vidim nič norega, če se finsko vlado pozove, naj v prid razjasnitve zadeve objavi te domnevno inkriminatorne dokumente, če seveda obstajajo.